THE LAST PICTURES

Jahapp. Detta är då sista bildinlägget från festivalen. Så sant men tråkigt.

Sista bilden får alltså Bob Dylan stå för. 80 % av alla besökare vände på klacken efter typ 5 minuter av konserten för att den var tråkig. Men ärligt, vad hade de förväntat sig? Att en 70 årig gammal man skulle hoppa runt på scen och göra värsta scennumret? Jag tyckte ändå på ett sätt att det var mysigt. Det tråkiga var väl att man inte såg speciellt bra eftersom att P&L inte fick zooma in i någons ansikte. Utan det enda man såg var det du ser där på skärmen.

 

 

Annars då, vad hände mer? Jo vi pysslade inne i Kupolen! Vi gjorde örhängen med hjälp av pärlplattor och skapade även glasögonssnören.

 

Nu när jag tittar igenom på alla bilder så känner jag verkligen hur jag saknar festivalen. När man har fått kommit hem, sovit i sin säng i några nätter, duschat, ja då lockar faktiskt Peace and Love igen.

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jisses du, vilken fest att åka på festival!

2011-07-09 @ 21:17:04
URL: http://litesocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0